was successfully added to your cart.

De-a lungul timpului am tot adunat informații și cunoștințe despre lumea marketingului. M-am jucat aplicându-le și căutând mereu alternative. Le-am testat pe propriul business, dar aveam impresia că ceva lipsește și nu se leagă, iar munca era în zadar.

Întâmplarea a făcut ca încă din primul semestru în Universitatea Alternativă să pot opta pentru un curs de marketing cu Mihai Bonca – Brand Arhitect, așa că încântată și nerăbdătoare, m-am dus la demo. Toată lumea era entuziasmată și povestea cât de fain e proful și cât de mișto o să fie cursul. Partea ciudată a venit când am aflat că trebuie să răspundem la un set de întrebări pe baza cărora se va face o selecție. Iar asta nu e ultima, abia la cursul 4, prin alegeri democratice, aflăm dacă ne numărăm prin cei 12 cursanți. Îmi doream mult să fiu unul dintre ei, iar ce a rămas a fost să dau din coate pentru a obține locul mult visat.

Fiecare seară de miercuri era dedicată magiei marketingului. Aveam lucruri de povestit și branduri de analizat. Nu ne ajungeau niciodată 2 ore și oricât de târziu plecam, aveam același elan și neastâmpăr de a pune în aplicare ce s-a discutat.

Energia și pasiunea cu care Mihai a venit la fiecare curs, a făcut ca totul să fie simplu și magic. Ne-a îndemnat să ne jucăm cu brandurile, să construim, să adaptăm și să descoperim ce este în spatele lor. A fost diferit pentru că am plecat de la a ne cunoaște pe noi, de a ne înțelege și de a vedea cum funcționează mintea noastră. Așa am ajuns să înțelegem mult mai bine brandurile care ne plac sau pentru care lucrăm.

Partea cea mai frumoasă pentru mine a venit atunci când am început să construiesc întreg conceptul noului proiect. La început îmi era greu să corelez toate informațiile și să le transpun în business, dar odată ce prindea contur, satisfacția era incomparabilă. Big idea, positioning statement, brand world, customer journey sunt parte din elementele pe care le-am construit și care se vor regăsi în imaginea afacerii.

Pe lângă descoperirea de sine, identificarea valorilor personale și înțelegerea modului în care facem alegeri am pus și temelia celui mai drag proiect. Ce poate fi mai mișto?!

Un articol scris de Iulia Iacob