REMARCÁBIL,-Ă, remarcabili, -e, adj. Vrednic de luat în seamă; deosebit, ales, însemnat.
Am avut ocazia sa cunosc deja mai multe persoane remarcabile in marketing – studenti, membri de organizatii studentesti, tineri profesionisti, antreprenori sau profesori. Fiecare dintre ei are acel lucru special, deosebit, demn de remarcat – un tip de gandire specific, o atentie speciala la detalii, capacitatea de a vedea imaginea de ansamblu indiferent de context, capacitatea de analiza deosebita si un mod proaspat de a gandi lucrurile. N-aicum sa nu-i recunosti.
Ceea ce urmeaza e fix pentru voi, cei nerabdatori, cei care vor sa stie intotdeauna mai mult, cei care citesc carti de marketing in afara bibliografiei obligatorii data de profesorul de la curs, cei care au vazut deja toate spoturile de la Super Bowl cu un ochi critic (sau o vor face foarte curand), cei care vor mai mult de la ei si vor sa intre in contact cu marketingul pe bune.
Oportunitatea despre care vorbesc se numeste Leave Yourk Mark si este un concurs de marketing inedit ajuns la a treia editie si este in primul rand sansa de a a demonstra ca esti remarcabil in marketing. Ce se intampla mai exact? JTI a creat o competitie care imbina teoria cu practica, iar ceea ce stii se va intalni cu aspectele practice ale unei afaceri.
De ce sa intri in competitie? Pentru ca vei avea sansa sa faci ceva relevant pentru viitorul tau, sa castigi o experienta importanta pentru domeniul tau de interes si sa cunosti alti studenti remarcabili care iti pot deveni parteneri de discutie valorosi. Si nu in ultimul rand, sa ai ocazia sa intri in programul de internship organizat anual de JTI.
Membrii echipelor finaliste vor fi premiati de JTI astfel:
- Premiul I: 1.000$ pentru cea mai buna echipa (250$/membru de echipa). In plus, membrii echipei castigatoare, care corespund profilului companiei, vor intra in programul de internship organizat de JTI pe perioada verii.
- Premiul II: 500$/echipa
- Premiul III: 250$/echipa
Care sunt urmatorii pasi? Intra pe www.hipo.ro/jti pentru toate detaliile despre etapele concursului si aplica pana pe 10 februarie. Si fa-le un bine si prietenilor tai remarcabili in marketing – da-le si lor de veste, poate va intalniti in finala!
Accepti provocarea?