SyncerSchool este comunitatea celor care dezvoltă oamenii şi organizaţiile viitorului emergent pentru a contribui la o lume mai bună prin sens şi grijă la oameni şi mediul înconjurător. Organizaţiile viitorului emergent, în filosofia SyncerSchool, sunt organizaţiile:

  • adaptate şi generaţiilor Y şi Z.
  • organizate pe principii ce ţin de libertate, inovaţie şi autoorganizare
  • responsabile şi cu impact dincolo de indicatorii economici.

Ce înveți?

Cursurile și atelierele din cadrul comunității Syncer School sunt personalizate în funcție de interesele studenților. Totuși, din ce am învățat până acum, am creat un curriculum de doi ani de la care pornim în construirea experienței de învățare:

Anul I

Anul II

Vezi curriculum detaliat mai jos:

Organizaţii: structuri şi funcţionare

Cultură Organizaţională

Freedom-Centered Organisation Principles

Design&Solutions Thinking

Echipe performante

Relaţii organizaţionale (curs avansat)

Power of People: Leadership in Teams

Indicatori economici

Strategia în organizaţii

Introducere în Six Sigma

Cum te provoci?

Anul I

Anul II

Ești membru în 2 proiecte.

Faci un internship (sau job shadowing) într-o organizaţie mare şi unul într-o organizaţie mică (minimum o lună fiecare).

Sunt asistent într-o experienţă reală de facilitare/livrare.

Participi la 2 cursuri şi la 8 întâlniri de comunitate.

Iniţiezi un proiect relevant.

Faci un internship (sau job shadowing) într-o organizaţie în curs de dezvoltare.

Facilitezi o experienţă către minimum 10 persoane.

Participi la 2 cursuri şi la 8 întâlniri de comunitate.

Te conectezi cu o organizaţie internaţională.

Ce faci după?

Pe parcursul experienței din UA și SyncerSchool, vei aduna un portofoliu relevant în dezvoltarea organizaţiilor democratice şi echipelor organizate în jurul oamenilor, putând să contribui pe mai departe la dezvoltarea organizaţiilor viitorului prin:

  • Dezvoltarea departementelor de HR şi Organisational Development din companii mici şi mijlocii
  • Rolul de Management Trainee Changemaker în organizaţii mari internaţionale prin care te vei roti în mai multe departamente la nivel global
  • Rolul de trainer şi facilitator de procese de creştere a organizaţiilor, prin implicarea într-o companie de training şi consultanţă
  • De ce nu, ajungeţi să vă creaţi propria organizaţie ce ar promova aceste servicii sau deveniţi parte dintr-o organizaţie internaţională care promovează subiectul (WorldBlu, LiquidO, CocoonPro, PTHR, HolacracyOne, MindValley etc)

Practică pe bune

Dezvoltarea organizaţională nu poate fi doar un exerciţiu abstract – ai nevoie să implementezi ceea ce înveţi într-un context real. Din acest motiv, membrii Syncer School fie conduc echipe, departamente sau organizaţii, fie realizează proiecte de tip Rent a Team, rezolvând probleme specifice de management. O parte dintre studenții UA pasionați de organizații sunt:

Alexandra Manolache

Alexandra Manolache

Project Manager @ Catalyst Solutions

Diana Prodanciuc

Diana Prodanciuc

Contract Administrator @ HP România

Alexandru Băzăvan

Alexandru Băzăvan

HR Process & Design Specialist @ Misys

Ștefania Ciuraru

Ștefania Ciuraru

President @ AEGEE Bucharest, Junior Account Manager @ Bookster

Cristina Angelescu

Cristina Angelescu

Junior Commercial Finance Analyst @ Coca-Cola Hellenic

Andrei Deușteanu

Andrei Deușteanu

Junior Process Analyst @ eMAG

Luiza Amzolin

Luiza Amzolin

3 April 2016

Ionut Onofrei

Ionut Onofrei

3 April 2016

Andreea Sălăgean
Andreea SălăgeanPresident @ FASFR

Am pornit primul meu an în UA făcând parte din comunitatea Syncer deoarece am simţit că voi întâlni aici oameni cu preocupări comune de leadership şi că ne vom dezvolta împreună. Şi aşa a şi fost până acum. Am creionat împreună proiecte conform nevoilor noastre, care vor fi experienţe de învăţare, dar care vor contribui şi la definirea comunităţii. Îmi place foarte mult nucleul care s-a format, faptul că ne provocăm unii pe alţi, că suntem creativi şi spontani. Am găsit locul perfect unde fiecare îşi împarte din experienţă şi ne ajutăm unii pe alţii pentru a creşte împreună.

Alexandru Băzăvan
 În UA am găsit un mediu care nu pune presiune directă pe ce și cum înveți, ci construiește contextul în care tu să-ți elaborezi propria învățare. Syncers School este locul unde am crescut profesional cel mai mult. Am construit împreună cu colegii un instrument de evaluare a performanțelor echipelor pe care l-am testat în câteva ONG-uri de studenți. În rest, am învățat împreună și am împărtășit cu ceilalți despre noile paradigme din management și dezvoltare organizațională, în special în ceea ce privește organizații bazate pe libertate. 
Diana Prodanciuc
Ultimele luni au fost despre Syncers și cum creștem comunitatea și o aliniem la obiectivele de învățare ale membrilor. Acolo au intrat toata energia și timpul meu.Direcțiile noi le-am gândit și cele pe care mergem acum sunt în corespondență cu obiectivele mele profesionale, dar cu priorități diferite. Accentul va fi în continuare pe dezvoltare organizațională și mai exact freedom, human centered organizations. Noi coacem experiențe de învățare pe subiectul asta în comunitate, dar cel mai probabil că o să avem nevoie și de sprijinul vostru.

Mentori, profesori și invitați

O parte dintre experții care susțin cursurile și atelierele din cadrul Syncer School sunt:

Cristian Matei

Cristian Matei

Președinte Advanced Thinking

Elena Dobre

Elena Dobre

Management Consultant @ Advanced Thinking

Vlad Atanasiu

Vlad Atanasiu

Consultant & Product Development Manager @ Advanced Thinking

Roxana Mocanu

Roxana Mocanu

General Manager @ HR Enterprise (CIPD Romania), Learning Practice Leader @ ITOL CEE/CMI Romania

Laura Martin

Laura Martin

Coordinator, Leadership Development @ Vodafone

Adelaida Pătraşc Lungu

Adelaida Pătraşc Lungu

Research and HR Professional

Lucian Mihai

Lucian Mihai

Trainer/Partner @ Interact Business Communications

Diana Rosetka

Diana Rosetka

Managing Partner Equatorial

Află mai multe și despre celelalte comunități de practici: