bd-97În perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucureşti cea de-a 13-a ediţie din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, aşa cum arată şi motto-ul acestora, să ofere “inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”. Bucureşti Business Days, cel de-al patrulea şi ultimul eveniment din seria organizată în acest an, va fi găzduit de Universitatea Româno-Americană. Sunt aşteptaţi la eveniment peste 800 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri şi specialişti.

Pentru prima oară la evenimentele Business Days, în cadrul ediţiei de la Bucureşti va fi pus în dezbatere subiectul educaţiei în România. Se va pune accent pe modalităţile concrete şi inovative prin care mediul de business se poate implica în revigorarea sistemului educaţional.

Business Days este o platformă de interacţiuni între oameni de afaceri din toată ţara. Prin evenimentele organizate până acum, am atins un număr de peste 10.000 de participanţi, în special antreprenori, manageri, specialişti, consultanţi şi liber profesionişti. După 3 ani şi jumătate şi 12 ediţii de succes organizate în cele mai importante oraşe din România cu influenţă regională sau naţională, avem o imagine de ansamblu asupra mediului antreprenorial din ţara noastră, ceea ne permite să venim la Bucureşti, în decembrie, cu o versiune îmbunătăţită a ceea ce a fost Business Days până acum”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului

Evenimentele Business Days oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe cinci paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

  • Conferinţe, care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;
  • Workshopuri, care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate;
  • Prezentări key-note, sesiuni speciale, la care sunt invitaţi key-note speakeri şi care sunt centrate pe teme de maximă importanţă pentru succesul afacerilor;
  • Sesiunile formale de business networking, cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori;
  • Start-up suport, acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.

Mai mult informații legate de înscriere, program și invitați găsiți aici.

Leave a Reply