Ce înveți?
1. Discover the Playground
Îţi cunoşti colegii cu care vrei lucra un an de zile, vezi cum funcţionează o agenţie şi iţi setezi borne kilometrice pentru lucrurile pe care vrei să le înveţi.
În această etapă primele abilităţi pe care le antrenăm sunt:
- Gândirea creativă: de unde vin ideile, ce metode să foloseşti
- Research: care sunt paşii pe care să-i urmăreşti într-un research
- Gândirea critică: un tandem între arta de a pune întrebări şi analiza informaţiilor din mai multe perspective
2. Challenge Reality
Challenge Reality este etapa în care îți aprofundezi învățarea prin cursuri și ateliere, iar apoi aplici lunar pe briefurile pe care o să le rezolvi împreună cu echipa ta.
Fiecare brief va fi spart în experiențe educaționale de tipul atelierelor, care te vor ajuta în soluționarea acestuia. La finalul fiecărui brief vei susține un pitch în fața clientului și vom vedea dacă ideea propusă va fi implementată mai departe.
Poate te întrebi “De ce campanii sociale?”
Credem mult în ce fac ONG-urile din România şi de multe ori când vine vorba de comunicare, nu există resurse umane. Este un context foarte bun prin care putem să aplicăm lucrurile pe care le învăţăm şi în acelaşi timp să susţinem cauzele cu impact social.
3. Celebrate the Playground
Mai ţii minte borna kilometrică din prima etapă în care ţi-ai setat ce vrei să înveţi anul acesta? Celebrate the Playground este momentul în care ne uităm la procesul nostru de învăţare, primim validare din partea profesioniştilor pe baza competenţelor dobândite şi a portofoliului pe care l-am construit.
Competenţe pe care ţi le poţi valida cu ajutorul portofoliului:
- Digital Marketer
- Junior Brand Manager
- Graphic Designer
Ce faci după?
Pe parcursul experienței din UA și NewMedia School, vei aduna un portofoliu relevant în comunicare și marketing digital și vei ști mai bine care îți este direcția și ce vrei să faci în acest domeniu.
- pleci la drum cu un portofoliu de proiecte în care te-ai antrenat;
- duci la următorul nivel un rol specializat într-un departament de marketing dintr-o companie mare;
- te ocupi de comunicare într-un start-up sau într-o organizație mică sau medie;
- devii freelancer în comunicare și lucrezi cu mai mulți clienți pe diverse proiecte;
- lucrezi într-o agenție în departamentul pe care ai ales să te dezvolţi;
- de ce nu, îți creezi propriul butic de creație sau propria agenție cu tineri cu care ai descoperit în comunitate că vrei să lucrezi;
Oamenii NewMedia School
O parte dintre studenții UA pasionați de comunicare și marketing sunt:
[testimonialslider id=’2′]
Cine creşte comunitatea de creativi?
O parte dintre experții care susțin cursurile și atelierele din cadrul NewMedia School sunt: